Kandidera 2018 | Sverigedemokraterna i Kungsör

Kandidera 2018

OBS! ANMÄL DIG REDAN IDAG! KANDIDATPOOLEN STÄNGER 2017-12-01

Din kompetens kan göra skillnad i vår stad! Bli medlem i SD Kungsörs parlamentariska gruppen. Vi söker folk i alla åldrar, yrkesgrupper och samhällsklasser!

Chansen är uppenbar att vi blir det största partiet och behöver massor av aktiva medlemmar som engagerar sig och går våra utbildningar för att kandidera inför nästa val. Bara här i Kungsör behöver vi ett antal nya människor för att fylla alla platser till Kommunfullmäktige, nämnder som vi kommer att få med ersättare och allt. Om ni har intresse för att få er röst hörd, hjälpa till att styra Kungsörs politik dit ni vill, vara med och bestämma hur vi prioriterar vår befolkning, hur vi behandlar våra äldre och ungdomar, hur vi fördelar pengarna i budgeten mm.

SD Arboga Kungsör rekryterar löpande så är du intresserad av att börja engagera dig redan nu så kontakta gärna vår distriktsordförande Magnus Edman på 072-251 65 55.
Vi vill gärna veta lite om dig, vilka frågor du brinner för, vad du arbetar/har arbetat med, vilka utbildningar du har, vilka intressen du har och varför du vill engagera dig i politiken.

Viktigt! Endast medlemmar kan kandidera.

Inte medlem än? Bli medlem redan idag här

Tveka inte, skriv till oss redan idag!